Polaris Defense prezentuje nowe pojazdy dla formacji specjalnych, skonstruowane przy współudziale dowództwa USSOCOM.
Pojazdy oferowane są w dwóch wersjach, mniejszy MRZR 2 ma fotele dla 2-osobowej załogi oraz uniwersalną przestrzeń transportową, które może być wykorzystana do instalacji kolejnych dwóch foteli lub przewozu dwóch rannych na standardowych noszach.
Większa wersja MRZR 4 ma dodatkowo drugi rząd foteli oraz identyczną przestrzeń transportową. Masa własna tego pojazdu wynosi ok 1800 kg. Oba modele wyposażone zostały w klatkę przeciwkapotażową. Może być ona złożona np. by zmniejszyć wymiary pojazdu (do 1520 mm szerokości i tyluż wysokości), umożliwiając transport na pokładzie samolotów hybrydowych CV-22. Pojazd nie był prezentowany z uchwytami bądź obrotnicami, jednak producent nie wyklucza opcji uzbrojenia pojazdu.
Napęd lekkiej platformie zapewnia 88-konny silnik benzynowy produkcji Polarisa o pojemności 875 cm³. Jest to niezwodna jednostka, sprawdzona na innych pojazdach tego producenta. Zbiornik paliwa ma pojemność 27,4 l.