Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

SilkAir wybrała Boeinga

Lotnictwo cywilne, 05 sierpnia 2012

Niskokosztowa SilkAir, spółka-córka Singapore Airlines, podpisała wstępne porozumienie o zakupie 54 Boeingów rodziny 737, z opcją na 14 dodatkowych. Do tej pory linia wykorzystuje jedynie Airbusy 319 i 320.

Artystyczna wizja Boeinga SilkAir / Grafika: Boeing

List intencyjny podpisano w piątek. Zakłada on, że SilkAir kupi 23 obecnie produkowane Boeingi 737-800 oraz 31 przyszłych 737-8 MAX. Ich katalogowa wartość wynosi 4,9 mld USD. Opcja zakłada pozyskanie dodatkowych 14 samolotów, prawdopodobnie także nowej generacji. Planuje się, że dostawy Boeingów będą realizowane w latach 2014-2021.

Jeżeli negocjacje zostaną sfinalizowane, kontrakt będzie największym w historii przewoźnika wykorzystującego obecnie 21 Airbusów 319-100 i 320-200 oraz oczekującego na dostawy kolejnych 3 A320 w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.

Decyzję o zakupie poprzedziły wielomiesięczne rozmowy z przedstawicielami Boeinga i Airbusa. Wybór tego pierwszego dostawcy - choć stanowi porażkę europejskiego koncernu - odzwierciedla politykę sprzętową właściciela SilkAir, Sigapore Airlines. Przewoźnik ten konsekwentnie utrzymuje względną równowagę zamówień lokowanych u obu producentów, prawdopodobnie osiągając dzięki temu znaczne upusty cenowe.


Drukuj Góra