Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy C295 po przeglądzie

27 sierpnia 2012

W warszawskim Centrum Serwisowym zakładów Airbus Military EADS PZL Warszawa-Okęcie zakończył w ubiegłym tygodniu się pierwszy główny przegląd samolotu C295 (nr 012) Sił Powietrznych.

C295 nr 012 jeszcze przed przeglądem, w czasie Waddington International Airshow 2009 / Zdjęcie: military-airshows.co.uk

Według oficjalnego oświadczenia zakładów, wykonano remont główny i wdrożono szereg modyfikacji. Samolot otrzymał także nowe malowanie. Była to pierwsza usługa serwisowa wykonana całkowicie przez polskie Centrum Serwisowe samolotów C295 w Warszawie po jego oficjalnym otwarciu w listopadzie 2011. Pierwszy C295 (nr 011), przeszedł usługę serwisową w 2011 w Sevilli, gdzie mieści się główne centrum obsługowe koncernu. Remont został wykonany przez polski zespół pod nadzorem hiszpańskich specjalistów.

Samolot oznaczony numerem 012 po opuszczeniu Centrum Serwisowego w Warszawie odleciał 23 sierpnia do 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie. 8-letnie przeglądy realizowane w Warszawie trwają ok. 7 miesięcy każdy. W centrum znajdują się obecnie kolejne dwa C295.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.