Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A380 w Europie

Lotnictwo cywilne, 18 marca 2008

Dzisiaj na londyńskim Heathrow wyląduje pierwszy liniowy Airbus A380 Singapore Airlines. Jest to jednocześnie pierwszy komercyjny lot takiego samolotu do Europy.

Singapore Airlines postawiły na komfort. W A380 oferowanych jest kilkanaście pojedynczych, komfortowych przedziałów (na zdjęciu). Te, które są położone z dala od okien, można łączyć w przedziały dwuosobowe. Koszt wdrożenia wystroju singapurskich A380 i Boeingów B777-300ER, kosztował równowartość 415 mln USD / Zdjęcie: Singapore Airlines

Przylot planowany jest trzecią po południu. A380 wystartował z Singapuru 13 godzin wcześniej. Na Heatrhrow wysadzi pasażerów w Terminalu 3. Singapore Airlines z tej okazji stworzył cały program promocji i uczynił z przylotu spore wydarzenie medialne.

11 marca Airbus dostarczył trzeci egzemplarz produkcyjny modelu A380 (zobacz: Mniejsze straty EADS). Tak jak poprzednie, trafił on do Singapore Airlines, które łącznie zamówiły 19 egz. z opcją na kolejne 6.

Przewoźnik realizuje już codzienne loty A380, na linii Singapur-Sidney. Dzisiejszy przylot na Heathrow zapoczątkuje loty na linii Singapur-Londyn. Natomiast 20 maja otworzy kolejne połączenie największymi samolotami świata: Singapur-Tokio. Będzie to jednocześnie pierwsze połączenie azjatyckie.

Singapore Airlines zrezygnowało z wykorzystania maksymalnej liczby miejsc (800). Zamiast tego postawiło na wygodę i przestrzeń, przystosowując swoje samoloty do 471 pasażerów. Rekompensujące to wpływy, są osiągane z wykorzystania kilkunastu miejsc w pojedynczych przedziałach i 60-osobowej klasy biznes.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.