Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne opóźnienie Dreamlinera?

Lotnictwo cywilne, 20 marca 2008

Kłopoty z centropłatem mogą doprowadzić do kolejnego opóźnienia oblotu Boeinga 787. Może do niego nie dojść nawet do końca 2008.

Według szefa ILFC (International Lease Finance Corp.), Stevena Udar-Hazy'ego, poważnych strukturalnych zmian wymaga centropłat Dreamlinera. To podzespół, który łączy skrzydła z kompozytowym kadłubem i zawiera zbiorniki paliwa. Zmiany konstrukcyjne, których trzeba dokonać, wymagają przebudowy samolotów znajdujących się na linii montażowej w Everett. To zaś oznacza, że do oblotu prototypu może dojść dopiero pod koniec bieżącego roku. Pierwsze seryjne samoloty trafią zaś do klientów nie wcześniej niż w drugiej połowie 2009.

Boeing na razie nie potwierdza tych informacji, które nieoficjalnie pojawiały się już wcześniej (Jeszcze jedno opóźnienie?). Rzecznik koncernu, Yvonne Leach, stwierdziła, że ILFC to poważny klient, a jego szef ma prawo do własnej oceny realizacji programu. Podtrzymała przy tym oficjalne stanowisko Boeinga, że planowanym terminem oblotu jest czerwiec br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.