Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Trzy seryjne A400M

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 20 listopada 2012

W zakładach Airbus Military w Sewilli trwają finalne prace przy pierwszych trzech wojskowych samolotach transportowych A400M, które w 2013 powinny trafić do Francji i Turcji.

Zdjęcie: Airbus Military

Opublikowane przez producenta zdjęcie pokazuje trzy samoloty w hali montażu końcowego sewilskich zakładów. Najbliższy (MSN8) to maszyna przeznaczona dla francuskich wojsk lotniczych. Podobnie jak widoczny na środku MSN9 – dla Turcji – przechodzi serię testów kończących etap montażu płatowca. Najdalej znajduje się MSN7. To pierwszy samolot z produkcji seryjnej, który trafi do Armée de l'Air w ciągu najbliższych miesięcy. Obecnie oczekuje na montaż silników Europrop TP400-D6. Każda z czterech takich jednostek napędowych zapewnia maksymalną moc 11060 KM.

Francja i Turcja będą pierwszymi odbiorcami transportowców Airbusa. Paryż zamowił 50, a Ankara 10 takich samolotów. Do tej pory zbudowano 5 prototypów przeznaczonych do prób w locie (Wszystkie A400M w powietrzu, 2012-06-11). Kolejny samolot jest wykorzystywany do testów zmęczeniowych.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.