Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

737 MAX dla Icelandair

Lotnictwo cywilne, 06 grudnia 2012

Boeing poinformował o otrzymaniu wstępnego zamówienia od Icelandair na dostawę 12 samolotów pasażerskich 737 MAX.

Jeden z Boeingów 757 Icelandair / Zdjęcie: Altair

Potencjalna wartość umowy wynosi ponad 1,2 mld USD. Szczegóły kontraktu będą negocjowane w najbliższych miesiącach. Pewne jest jedynie to, że dostawy nie zostaną zrealizowane wcześniej niż w 2017. Dopiero wtedy zakłady Boeinga opuszczą pierwsze seryjne samoloty modelu 737 MAX (Nowe Boeingi od 2017).

Niewielkie z punktu widzenia producenta zlecenie jest jednak istotne dla narodowego przewoźnika Islandii. Linia przewiozła w ubiegłym roku 1,7 mln pasażerów, obsługując 34 trasy krajowe i międzynarodowe. Głównym portem lotniczym jest Reykiavik.

Flota Icelandair składa się z 20 Boeingów 757 trzech modeli, w tym 4 samolotów transportowych. Ich stopniowe zastępowanie przez B737 jest w pewnym sensie symboliczne. Przeznaczone dla 200-290 pasażerów B757 były produkowane w latach 1982-2004. Zostały wyparte z rynku przez mniejsze, ale bardziej ekonomiczne samoloty rodziny 737.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.