Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

C295 z wingletami

Lotnictwo wojskowe, 02 stycznia 2013

Przedstawiciele Airbus Military poinformowali dzisiaj o rozpoczęciu prób samolotu C295 wyposażonym w winglety. W przypadku samolotów pasażerskich zmniejszają one zużycie paliwa nawet o 4%.

Próby rozpoczęto przy udziale samolotu z kopułą anteny wczesnego ostrzegania. Dodatkowe wyposażenie nie powinno mieć jednak wpływu na badanie skuteczności wingletów / Zdjęcie Airbus Military

Pierwszy lot samolotu z wingletami odbył się 21 grudnia 2012 z lotniska zakładowego Airbus Military w hiszpańskiej Sewilii. Dane z prób zdecydują, czy nowe końcówki skrzydeł będą wykorzystywane w seryjnych C295.

W przypadku samolotów pasażerskich winglety rozpraszają strumienie powietrza, zmniejszając zużycie paliwa. W najbardziej sprzyjających okolicznościach nawet o 4%. Przedstawiciele Airbus Military deklarują, że jeżeli testy dowiodą przydatności rozwiązania w C295, będą one montowane w nowych samolotach, ale także oferowane dla obecnych użytkowników.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.