Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa CRJ-200 w Kazachstanie

Lotnictwo cywilne, 29 stycznia 2013

W czasie podejścia do lądowania niedaleko Ałma Aty rozbił się samolot Canadair CRJ-200. 20 osób znajdujących się na jego pokładzie zginęło.

Do katastrofy doszło dziś ok. 13:15 czasu lokalnego (7:15 GMT). Należący do linii SCAT samolot Challenger 200 leciał z Kokczetaw (lot DV760). Miał wylądować na lotnisku pod Ałma Atą (Ałmaty). Na jego pokładzie znajdowało się 15 pasażerów i 5 członków załogi. Samolot rozbił się podczas drugiej próby lądowania, niedaleko miejscowości Kizyl Tu, na północny wschód od Ałmaty. Wszyscy znajdujący się na jego pokładzie zginęli.

Wśród ofiar większość stanowili biznesmani prowadzący interesy w Kazachstanie. Zginęło też jedno dziecko.

Najbardziej prawdopodobną przyczyną katastrofy były fatalne warunki atmosferyczne. W okolicach lotniska panowała gęsta mgła.

Rozbity samolot to Canadair CL-600-2B19 Regional Jet CRJ-200ER należący do prywatnych kazachskich linii SCAT Air.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.