Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa R44 w Paragwaju

Lotnictwo cywilne, 03 lutego 2013

Wczoraj w Paragwaju rozbił się śmigłowiec Robinson R44. W katastrofie zginął kandydat na prezydenta Lino Oviedo.

Zdjęcie: ABC Color

Mały śmigłowiec Robinson R44 leciał z Concepcion w La Nacion do Asuncion. Kandydat na prezydenta Paragwaju Lino Cesar Oviedo wracał nim z tury spotkań przedwyborczych na północy kraju. Śmigłowiec rozbił się z nieznanych przyczyn ok. 22:00 czasu lokalnego, po niecałej godzinie lotu, niedaleko Estancia La Mocha w rejonie Puerto Antequera. Maszyna uległa całkowitemu zniszczeniu.

W katastrofie zginęli wszyscy znajdujący się na pokładzie śmigłowca. Poza 69-letnim Lino Oviedo także pilot i ochroniarz polityka. Ich zwłoki znaleziono całkowicie zwęglone.

Prawdopodobną przyczyną katastrofy były fatalne warunki atmosferyczne. Pilot łączył się z wieżą kontroli lotów w Concepcion, by poinformować o zmianie trasy dla ominięcia burzy.

Rozbity śmigłowiec Robinson R44 Raven II był własnością prywatną.


Drukuj Góra