Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

19 ofiar katastrofy An-28

Lotnictwo cywilne, 04 kwietnia 2008

W katastrofie samolotu An-28 w południowym Surinamie zginęło 17 (lub 18) pasażerów i 2 członków załogi.

Samolot przewoził górników z Paramaribo do Benzdorp w tej dawnej kolonii holenderskiej. Wystartował ok. 10:00 czasu lokalnego (14:00 GMT). Rozbił się godzinę później.

Rozbity An-28 należał do Blue Wing Airlines, działającej od 6 lat kampanii czarterowej. Blue Wing dysponują flotą 10 samolotów An-28 i Cessna 207. W 2007 sąsiednia Gujana Francuska zabroniła liniom lotów nad swym terytorium ze względu na nieprzestrzeganie wymogów bezpieczeństwa.

An-28 to dwusilnikowy samolot transportowy produkowany początkowo przez Antonowa, później na licencji w WSK PZL Mielec. W latach 1990. powstała wersja rozwojowa, nazwana M28.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.