Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa King Aira w Peru

Lotnictwo cywilne, 08 marca 2013

W Peru rozbił się dwusilnikowy samolot Beechcraft King Air. W katastrofie zginęło 9 osób.

Na pokładzie samolotu Beechcraft King Air czarterowanego przez Minera Aurífera Retamas SA (MARSA) znajdowało się 9 osób, w tym 7 pasażerów. Maszyna wystartowała 6 czerwca o 6:28 czasu lokalnego z Jorge Chavez International Airport koło stolicy – Limy. Leciała do Pias, gdzie rozbiła się w pobliżu lotniska 6 marca ok. 8:30, uderzając w zalesione wzgórze. Wcześniej samolot zahaczył o linię elektryczną. Wrak spłonął.

W katastrofie zginęli wszyscy znajdujący się na pokładzie samolotu.

Zdjęcia: America Noticias i Josep Duran

Rozbity samolot to Beechcraft B200 King Air należący do Aero Transport SA (ATSA) nr rej. OB-1992-P, nr ser. BB-1682, wyprodukowany w 1999.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.