Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oficjalne rekordy Mi-38

Lotnictwo cywilne, 21 marca 2013

Międzynarodowa Federacja Lotnicza (FAI) zatwierdziła rekordy ustanowione przez śmigłowiec Mi-38.Rekordzista – drugi prototyp Mi-38 / Zdjęcie: Wiertoliety Rossiji

Jak poinformowała dzisiaj spółka Wiertoliety Rossiji, FAI pozytywnie zweryfikowała ubiegłoroczne osiągnięcia wiropłata. Obecnie są one uznawane za oficjalne rekordy świata.

26 sierpnia 2012, podczas odbywających się w Moskwie Śmigłowcowych Mistrzostw Świata, piloci moskiewskich zakładów im. Mila, latający drugim prototypem Mi-38, ustanowili trzy rekordy w klasie E1h – dla śmigłowców o masie startowej od 10 tys. kg do 20 tys. kg.

Pierwszym był rekord wysokości lotu bez ładunku – wiropłat wzbił się na 8620 m. Następnie ustanowiono dwa rekordy prędkości wznoszenia. Mi-38 osiągnął wysokość 3000 m w 6 minut, a 6000 m – w 10 min 52 s.

Kolejnych wyczynów dokonano 12 września ub.r., na terenie zakładów. Śmigłowiec wzniósł się wówczas na wysokość 7895 m z ładunkiem o masie 1000 kg, a następnie na wysokość 7020 m z ładunkiem 2000 kg.

Wcześniej Mi-38 wykonał lot na wysokość 8800 m (Rekord wysokości Mi-38, 2012-08-06), ale nie został on uznany za rekordowy.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.