Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Turkish Airlines zamawiają Boeingi 737 MAX

Lotnictwo cywilne, 09 kwietnia 2013

Narodowy przewoźnik Turcji zamówił kolejne nowe samoloty wąskokadłubowe. Tym razem Boeingi 737 MAX.

Samoloty 737 MAX 8 / 9 w barwach Turkish Airlines / Rysunek: Boeing

Ogłoszona dzisiaj decyzja jest dość dużym zaskoczeniem. Niedawno bowiem przewoźnik zdecydował się na kupno Airbusów z rodziny A320, z których większość stanowiły A320neo (Największe zamówienie Turkish Airlines , 2013-03-15), będące bezpośrednią konkurencją dla 737 MAX.

Anonsowana dzisiaj umowa dotyczy nabycia 95 samolotów produkowanych przez amerykański koncern. Jej wartość, według cen katalogowych, to 6,9 mld USD.

Tureckie linie postanowiły zakupić 40 samolotów 737 MAX 8, 10 większych 737 MAX 9 i 20 starszych 737-800. Opcja zakłada dokupienie jeszcze 25 egz. 737 MAX 8.

Wszystkie samoloty będą napędzane silnikami CFM International. Jako zespół napędowy 737 MAX zastosowane zostaną Leap-1B, a 737-800 – CFM56.

Dostawy rozpoczną się w 2016. Wówczas producent przekaże towarzystwu 20 samolotów. Kolejnych 20 trafi do Turcji w 2018. W latach 2019-2021 linie odbiorą odpowiednio 15, 30 i 20 nowych Boeingów 737.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.