Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Sichuan z Sharkletami

Lotnictwo cywilne, 28 czerwca 2013

Airbus dostarczył chińskim liniom Sichuan pierwszego A320 z zabudowanymi Sharkletami.

Pierwszy A320 przeznaczony dla Sichuan Airlines, w którym zabudowano Sharklety / Zdjęcie: Airbus

Sichuan Airlines są największym w Chinach użytkownikiem samolotów europejskiego konsorcjum. Co więcej, były one pierwszym towarzystwem z tego kraju, które rozpoczęło eksploatację A320, w 1995.

W 2009 linie odebrały także pierwszego A320 zmontowanego w zakładach Airbusa w Tianjin (Chiński Airbus dostarczony, 2009-06-23). Obecnie we flocie Sichuan Airlines znajduje się 5 A330 i 70 samolotów z rodziny A320.

Dostarczony dziś pierwszy A320 wyposażony w Sharklety napędzany jest silnikami IAE V2500. Jego kabina została wyposażona w konfiguracji dwuklasowej, z 8 miejscami w klasie biznes i 156 w klasie ekonomicznej.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.