Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Towarowe Boeingi 747 dla Silk Way Airlines

Lotnictwo cywilne, 11 lipca 2013

Azerskie towarzystwo Silk Air zamówiło Boeingi 747-8F. Celem linii jest zwiększenie poziomu przewozów towarowych realizowanych przez port w Baku.

Wizja 747-8F w barwach Silk Way Airlines / Rysunek: Boeing

Umowa w sprawie zakupu 2 Boeingów 747-8 Freighter została zawarta dzisiaj w Seattle. Jej wartość to 704 mln USD.

Obecnie przewoźnik z Azerbejdżanu eksploatuje inne samoloty amerykańskiego koncernu – 3 Boeingi 747-400F, należące poprzednio do Cargolux i parę 767-300F. Oprócz nich we flocie znajdują się także 3 Antonowy An-12BK i 7 Iljuszynów Ił-76MF. W 2011 jeden z Ił-76TD należących do linii rozbił się, wykonując lot dla potrzeb ISAF (Katastrofa Ił-76 w Afganistanie, 2011-07-06).

Założone w 2001 Silk Air są jedną z wiodących linii cargo w Azji Środkowej, zajmującą się przewozami do państw Europy i Bliskiego Wschodu oraz Korei, Chin i Hong Kongu. Ich główną bazą jest międzynarodowy port lotniczy im. Hejdara Alijewa w Baku.

Znajdujący się tam terminal cargo, o powierzchni 12 tys. m2, jest jednym z największych i najnowocześniejszych w krajach Wspólnoty Niepodległych Państw. Płaszczyzna postojowa, której powierzchnia wynosi 163 tys. m2, pozwala na jednoczesny załadunek lub rozładunek 4 Boeingów 747 lub 4 An-124 i 7 Ił-76

Jednym z celów rządu Azerbejdżanu jest zwiększenie przewozów towarowych realizowanych przez hub w Baku. Nowe samoloty zakupione przez Silk Way Airlines mają pomóc w tym przedsięwzięciu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.