Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

BDA i E-7A Wedgetail

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 31 lipca 2013

Boeing Defence Australia (BDA) oficjalnie przejął odpowiedzialność za wsparcie techniczne i logistyczne australijskich samolotów wczesnego ostrzegania Boeing 737 AEW&C, czyli E-7A Wedgetail.

Australijskie E-7A Wedgetail otrzymały status wstępnej gotowości operacyjnej (IOC) w 2012. W chwili obecnej RAAF jest w trakcie realizacji prób powietrznych, które w konsekwencji mają pozwolić na nadanie statkom powietrznym pełnej gotowości operacyjnej (FOC). Samoloty stacjonują na stałe na terenie RAAF Base Williamtown w Newcastle / Zdjęcie: RAAF

Informacja na ten temat została anonsowana przed 2 dniami. BDA przejmie tym samym działania do tej pory wykonywane przez główny oddział amerykańskiego koncernu. Będą się one wiązać ze wsparciem technicznym australijskich samolotów, w tym przeglądami i remontami oraz zabezpieczeniem potrzeb zaplecza logistycznego.

Australia zamówiła E-7A Wedgetail w 1997. Program ich budowy, prób w powietrzu oraz dostaw do odbiorcy odnotował w przeszłości serię opóźnień. Z tego względu pierwsze 2 statki powietrzne trafiły do królewskich wojsk lotniczych Australii (RAAF) w 2009 (Prawie australijskie Wedgetaile, 2009-11-26). Za ich odbiór odpowiadała rządowa agencja zamówień wojskowych, DMO.

Zapowiedziane działania związane ze wsparciem technicznym i logistycznym australijskich E-7A Wedgetail realizowane będą na terenie zakładów BDA w Brisbane na wschodzie kraju. Przekazanie wspomnianych obowiązków australijskiej filii Boeinga wymagało zawarcia specjalnego porozumienia pomiędzy producentem samolotów a RAAF.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.