Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Garuda odbierają pierwszego A330-300

Lotnictwo cywilne, 27 września 2013

Narodowy przewoźnik Indonezji, Garuda odebrał wczoraj pierwszego Airbusa A330-300. Linia zamówiła 18 samolotów tego typu.

Pierwszy nowy A330-300 przekazany Garuda Indonesia

Przekazanie samolotu odbyło się w zakładach w Tuluzie, podczas specjalnej ceremonii. 18 Airbusów A330-300 stanowi główny element programu modernizacji floty towarzystwa (Kolejne A330 dla Garuda, 2012-04-13).

W ostatnich miesiącach przewoźnik odebrał m.in. pierwszego Boeinga 777-300ER (Pierwszy Boeing 777-300ER dla Garuda, 2013-07-03). Obecnie jego flota składa się ze 106 samolotów dalekodystansowych i komunikacji regionalnej, a do 2015 ma zwiększyć się do 194.

Fotele zabudowane w kabinie pasażerskiej w klasie biznes / Zdjęcia: Airbus

Nowe Airbusy A330-300 przeznaczone dla Garuda Indonesia są napędzane silnikami Rolls-Royce Trent 700. W ich kabinie zabudowano 36 foteli w klasie biznes, które rozkładają się na płask. Natomiast fotele w klasie ekonomicznej ustawione są w odstępie 33-34 cali.

Obecnie towarzystwo eksploatuje 10 A330-200, głównie do obsługi połączeń dalekiego zasięgu i 6 A330-300, które latają na trasach krajowych i regionalnych. Siatka połączeń obejmuje destynacje w Azji, na Bliskim Wschodzie i Pacyfiku. Hubami linii są Dżakarta i Denpasar.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.