Amerykańskie władze lotnicze FAA, wydały zgodę na montowanie zestawów awionicznych Envision, stworzonych przez Avidyne i South Star Avionics, dla dwusilnikowych samolotów tłokowych Cessna 320, 335 i 340.
Avidyne rozwija konstrukcje stosunkowo proste, ale jednocześnie tańsze niż konkurencji (zobacz: Avidyne czy Garmin?). Takim jest również Envision, przeznaczony do modernizacji klasycznych, mechaniczno-elektrycznych zestawów wskaźników.
W marcu FAA wydały zezwolenie na montowanie ich w samolotach Cessna 401, 402, 414 i 421. Obecnie urząd zaaprobował zestaw do montowania na dwusilnikowych modelach 320, 335 i 340.
Avidyne proponuje zestaw elektronicznych urządzeń nawigacyjnych, zabudowanych wokół 2-4 wyświetlaczy ciekłokrystalicznych (w zależności od konfiguracji systemu). Najważniejszy jest 10-calowy ekran EXP5000 PFD, wraz ze standardowym zestawem wskaźników i wyświetlaczy pomocniczych. Koszt takiego systemu to 34 995 USD. Opcjonalnie można wykorzystać bardziej zaawansowany wyświetlacz EX5000 lub skromniejszy EX500m (z 4-krotnie mniejszym ekranem), radiowy system nadzoru ruchu powietrznego TAS600 (jeden z najtańszych w swojej klasie, można go dostać za ok. 10 tys. USD), odbiornik informacji pogodowych MLB700 i system wykrywania burz TWX670.
Według Avidyne, nowe zezwolenie FAA, pozwoli starać się o zagospodarowanie obszaru rynku w USA, obliczanego na ok. 1500 samolotów (a więc ok. 50 mln USD).