Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kanada potwierdza zakup kolejnego C-17

Lotnictwo wojskowe, 23 grudnia 2014

Kanada pozyska piąty ciężki samoloty transportowy Boeing C-17 Globemaster III.

Koszt zakupu piątego kanadyjskiego C-17 Globemaster III wyniesie 415 mln CAD / Zdjęcie: MO Kanady

Ministerstwo obrony Kanady potwierdziło wcześniejsze informacje o planach zakupu kolejnego transportowego C-17 (Kolejny C-17 dla Kanady, 2014-12-18). Koszt pozyskania Globemastera III wyniesie 415 mln CAD (1,2 mld zł). Przedsięwzięcie zostanie sfinansowane ze środków zaoszczędzonych przy okazji zakupu pierwszych czterech samolotów tego typu (Ostatni Globemaster dla Kanady, 2008-04-04).

Włączenie do służby dodatkowego C-17 wydłuży trwałość użytkową całej floty o 7,5 roku. Globemastery będą używane przede wszystkim do transportu żołnierzy i wyposażenia wojskowego wewnątrz kraju, a także do zaopatrywania kanadyjskich kontyngentów wojskowych na całym świecie. Samoloty dostarczają m. in. środki materiałowe dla wojsk rozmieszczonych w Kuwejcie w ramach operacji Impact, których zadaniem jest walka z Państwem Islamskim w Iraku i Syrii.

Dodatkowy kanadyjski C-17 zostanie pozyskany z ostatniej partii samolotów, produkowanych przez Boeinga z własnych środków. Wcześniej dwa samoloty z tej puli nabył niewymieniony z nazwy klient. Do niedawna lokalne media sugerowały, że Globemastery trafiły do Algierii, jednak Amerykanie oficjalnie zdementowali te informacje (C-17 jednak nie dla Algierii, 2014-12-21).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.