Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zmiany we flocie Oman Air

Lotnictwo cywilne, 29 kwietnia 2015

Narodowy przewoźnik Omanu rozpoczął wycofywanie z eksploatacji mniejszych samolotów.

Jeden z dwóch ATR 42-500, posiadanych przez narodowego przewoźnika Omanu zakończył już służbę / Zdjęcie: Oman Air

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, linie Oman Air rozpoczęły wycofywanie z eksploatacji samolotów komunikacyjnych o mniejszej pojemności (Oman Air planują stopniowy rozwój, 2013-10-22). Pierwszy ATR 42-500 został już spisany ze stanu floty, a drugi dołączy do niego przed końcem br. Podobnie stanie się z czterema Embraerami 175. Ich użytkowanie zakończy się najpóźniej wiosną 2016.

Niedawno szef omańskich linii Paul Gregorowitsch poinformował, że towarzystwo zamówiło 20 dodatkowych Boeingów 737, zarówno wersji Next Gen, jak i Max. Dostawy tych pierwszych rozpoczną się w 2017, a Max- w 2019.

Do 2020 flota Oman Air ma liczyć 70 samolotów – 25 szerokokadłubowych i 45 wąskokadłubowych. Obecnie w jej skład wchodzą 4 Airbusy A330-200 i 6 A330-300, jeden Boeing 737-700, 19 737-800 i 2 737-900ER. Towarzystwo oczekuje w bieżącym roku na odbiór 2 z 4 zamówionych wcześniej Dreamlinerów 787-8 i 3 737-900ER.

Natomiast w 2016 odbierze jeszcze 6 Boeingów 737-800 i pierwsze z 6 787-9. Rozważana jest też możliwość zakupu kolejnych 787 lub A330neo (Sharklety dla A330neo, 2015-04-24).  


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.