Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Phenomy tylko z USA

Lotnictwo cywilne, 14 maja 2015

Embraer przenosi linię montażu końcowego odrzutowców Phenom do USA.

Od 2016 wszystkie biznesjety rodziny Phenom montowane będą w zakładach w Melbourne na Florydzie / Zdjęcie: Embraer

W ciągu następnego roku linia montażu końcowego odrzutowców dyspozycyjnych Embraera – Phenom 100 / 300 (NetJets kupują kolejne Phenomy 300 , 2014-12-31) zostanie całkowicie przeniesiona do zakładów w Melbourne na Florydzie. Przeznaczone dla nich kadłuby i skrzydła będą jednak nadal produkowane w zakładach w brazylijskim Botucatu.

Od czasu otwarcia wytwórni w Melbourne Embraer montował Phenomy także na linii w Gaviao Peixoto, a po rozpoczęciu tam produkcji wojskowych transportowców KC-390 – w São José dos Campos (Szwecja poszukuje następców Herculesów, 2015-05-06). Jednak obecnie ostatni z wymienionych zakładów zajmuje się wytwarzaniem prototypów nowych samolotów komunikacyjnych z rodziny E2.

W ub. r. Embraer dostarczył ogółem 92 Phenomy (Wyniki Embraera , 2015-01-15). Maksymalna zdolność produkcyjna zakładów w Melbourne wynosi 96 samolotów rocznie (500. Phenom, 2014-06-05). Natomiast 100. samolot z tej rodziny, zmontowany w USA, trafił do użytkownika pod koniec marca br. Oprócz tego Brazylijczycy zamierzają od drugiej połowy montować na Florydzie samoloty Legacy 450/500 (Pierwszy Legacy 500 trafił do użytkownika, 2014-10-13).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.