Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

FedEx Express zamawia dodatkowe B767F

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 22 lipca 2015

Boeing dostarczy FedEx Express dodatkowych 50 samolotów towarowych 767 Freighter.

FedEx Express odbierze do 2024 kolejne 50 samolotów towarowych 767 Freighter. W ich ładowni będzie można przewieźć 58 t frachtu / Zdjęcie: Boeing

FedEx Express złożył zamówienie na dodatkowych 50 samolotów w wersji 767-300F. Dostawy rozpoczną się w roku budżetowym 2018 i potrwają 5-6 lat. Spółka złożyła dotąd zamówienie na 106 Boeingów tego typu i posiada opcję na kupno po preferencyjnej cenie kolejnych 50 (FedEx odbiera Boeinga 767F, 2013-09-06).

Boeingi 767F zastępują w służbie przestarzałe MD-10-30. W porównaniu do poprzedników pozwolą ograniczyć zużycie paliwa o ok. 30%, co bezpośrednio wpłynie na zmniejszenie kosztów użytkowania. Te mają być niższe o 20%.

Od wielu lat towarzystwo eksploatuje też ponad 70 Boeingów 757F. Użycie samolotów obu typów przekłada się na ujednolicenie łańcucha dostaw części zamiennych, narzędzi i syntetycznych urządzeń szkoleniowych.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.