Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A320neo dla Air Astana

Lotnictwo cywilne, 09 listopada 2016

Do kazachskich linii Air Astana trafił pierwszy samolot komunikacyjny Airbus A320neo.

Pierwszy A320neo, przekazany Air Astana / Zdjęcie: Airbus

Wczoraj w zakładach Airbusa w Tuluzie miało miejsce uroczyste przekazanie liniom Air Astana pierwszego wąskokadłubowego samolotu komunikacyjnego A320neo. Narodowy przewoźnik Kazachstanu wydzierżawi 11 samolotów tej rodziny od Air Lease Corporation.

Kazachski A320neo napędzany jest silnikami Pratt & Whitney Pure Power PW1100-JM. W jego kabinie mieści się 16 foteli klasy biznes i 132 klasy ekonomicznej. Jak powiedział Peter Foster, prezes Air Astana, nowe samoloty z rodziny A320neo pozwolą na znaczne polepszenie jakości usług świadczonych przez towarzystwo, zwłaszcza na dłuższych trasach do Azji i Europy.

Air Astana są współwłasnością należącego do kazachskiego skarbu państwa przedsiębiorstwa Samruk-Kazyna i brytyjskiego koncernu BAE Systems. Obecnie mają na stanie 30 samolotów, w tym jednego A319, 8 A320ceo, 1 A320neo, 4 A321, 5 Boeingów 757 i 3 767-300ER oraz 9 Embraerów 190, które obsługują 64 trasy. Portfel zamówień obejmuje 2 A320neo, 8 A321neo i 3 Dreamlinery 787-8 (Air Astana opóźni odbiór Dreamlinerów, 2014-06-28).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.