Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Fiji Airways kupują Boeingi 737 Max

Lotnictwo cywilne, 24 listopada 2016

Narodowy przewoźnik Fidżi postanowił zakupić Boeingi 737 Max 8.

Fiji Airways odbiorą 5 Boeingów 737 MAX 8, które zastąpią w eksploatacji starsze modele / Rysunek: Boeing

Informacja została ogłoszona w stolicy Fidżi, Suva, przez przedstawicieli Fiji Airways i rządu Fidżi, który jest większościowym udziałowcem towarzystwa. Umowa zawarta z Boeingiem, przedsiębiorstwem leasingowym GE Capital Aviation Services (GECAS) i producentem silników CFM International dotyczy finansowania 12-letniego okresu sprzedaży i leasingu zwrotnego.

Pierwsza para Boeingów 737 MAX 8 zostanie dostarczona Fiji Airways w 2018, a pozostałe 3 – w 2019. Samoloty będą przystosowane do przewozu 170 pasażerów w układzie dwuklasowym. Po finalizacji umowy zakup zostanie odnotowany na stronie internetowej Boeinga.

Andre Viljoen, dyrektor zarządzający i prezes Fiji Airways powiedział: Jesteśmy bardzo zadowoleni, mogąc zapewnić przyszłość naszej floty samolotów wąskokadłubowych, po zakończeniu niezwykle wyczerpującego procesu wyboru. Polepszeniu ekonomiki eksploatacji i produktu były najistotniejszymi powodami, dla których postanowiliśmy wymienić używane obecnie Boeingi 737.

W imieniu rządu Fidżi głos zabrał prokurator generalny i minister lotnictwa cywilnego, Aiyaz Sayed-Khaiyum: Wprowadzenie do eksploatacji nowych i nowoczesnych Boeingów 737 MAX 8 od 2018 będzie kontynuacją modernizacji floty Fiji Airways, która rozpoczęła się 3 lata temu wraz z dostawą pierwszego szerokokadłubowego Airbusa A330-200.

Po dołączeniu Boeingów 737 MAX 8, Fiji Airways będą miały jedną z najmłodszych flot w regionie Azji i Pacyfiku i będą mogły utworzyć ośrodek szkolenia lotniczego na Fidżi, co pozwoli nam nie tylko zaoszczędzić wydatki na szkolenie naszych pilotów, ale da Fidżi pozycję regionalnego centrum szkolenia lotniczego – dodał Aiyaz Sayed-Khaiyum.

Fiji Airways są jedną w największych linii lotniczych w Oceanii. Ich głównym hubem jest międzynarodowy port lotniczy Nadi. Obecnie towarzystwo ma na stanie 3 Airbusy A330-200, jednego A330-300 oraz 5 Boeingów: pojedynczego 737-700 i cztery 737-800 (Prezentacja pierwszego A330 dla Fidżi, 2013-03-15). Siatka połączeń obejmuje trasy do Australii i Nowej Zelandii oraz na Hawaje, Kiribati, Samoa, Wyspy Salomona, Tonga i Vanuatu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.