Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Najlepszy wynik w historii Enter Air

Lotnictwo cywilne, 22 marca 2017

W 2016 Enter Air wykonały o 9% więcej lotów niż w 2015. Dzięki temu wzrósł zysk operacyjny linii.

W 2016 zysk netto Enter Air wyniósł 50,2 mln zł / Zdjęcie: Bartosz Głowacki

Pomimo silnych zawirowań na rynkach turystycznych, miniony rok był najlepszy w historii Enter Air. Po raz kolejny poprawiliśmy wyniki na poziomie przychodów i zysku netto. Kontynuacja wzrostu widoczna również w danych operacyjnych potwierdza słuszność przyjętego kierunku rozwoju, przede wszystkim kontroli kosztów, wzroście sprzedaży rejsów ad-hoc i ekspansji na bardziej rentowne rynki – mówi Grzegorz Polaniecki, członek zarządu i dyrektor generalny Enter Air.

W 2016 dokonaliśmy wymiany floty sprzedając i oddając leasingodawcom Boeingi 737-400, które zastępujemy Boeingami 737-800. Pod koniec 2017 będziemy latali już wyłącznie samolotami tego typu. Więcej foteli, większy zasięg i niezawodność nowych samolotów zwiększą efektywność naszej działalności. Ponadto mamy zamówione u producenta 6 Boeingów 737 Max 8, pierwsze dwa z nich dołączą do floty już pod koniec 2018 – dodaje Grzegorz Polaniecki.

W 2016 Enter Air wykonały o 9% więcej lotów niż w 2015. Dzięki większej liczbie wykonanych operacji lotniczych wzrosły zarówno zysk operacyjny (o 9,0%) jak i zysk netto (o 48,5%). Spółka osiągnęła przychody na poziomie 810,4 mln zł. Zysk netto wyniósł 50,2 mln zł. Najpopularniejszymi kierunkami w minionym roku były Grecja i Hiszpania, do których Enter Air wykonuje znaczącą część swoich lotów. Na osiągnięte wyniki istotny wpływ miały warunki rynkowe, w tym m.in. ceny paliwa lotniczego, wahania kursów walutowych i trendy na polski rynku turystycznym.

Utrzymujemy pozycję lidera polskiego rynku czarterowego z udziałem prawie 33%. Potencjał dla wzrostu widzimy na rynkach zagranicznych, na których dzięki naszemu modelowi działalności jesteśmy w stanie generować wyższe marże przy zachowaniu konkurencyjności wobec lokalnych przewoźników – komentuje Grzegorz Polaniecki.

Enter Air jest największą czarterową linią lotniczą działającą w Polsce i jednocześnie największym prywatnym przewoźnikiem lotniczym w naszym kraju. Grupa realizuje połączenia dla czołowych polskich i zagranicznych biur podróży latając w ponad 30 krajach, od Islandii i Portugalii po Kenię i Emiraty Arabskie. Przewoźnik ma 5 stałych baz operacyjnych w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Paryżu oraz kilka baz sezonowych, m.in. w Londynie i Tel Awiwie (Zmiana we flocie Enter Air, 2016-11-03).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.