Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy lot Ka-62

Lotnictwo cywilne, Przemysł zbrojeniowy, 26 maja 2017

Wczoraj nad lotniskiem zakładów Progress w Arseniewie, wchodzących w skład holdingu Wiertalioty Rossii, wykonał pierwszy lot przedseryjny śmigłowiec wielozadaniowy Ka-62 z numerem burtowym RA-00000. Lot po kręgu dookoła lotniska trwał 15 minut. Śmigłowiec osiągnął prędkość 110 km/h.

Śmigłowiec Ka-62 w pierwszym locie dookoła lotniska w Arseniewie / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii

Poprzednie testy w locie Ka-62 nr RA-00000 obejmowały jedynie zawisy nad pasem startowym. Po raz pierwszy śmigłowiec wzniósł się w powietrze 28 kwietnia 2016 (Oblot Ka-62, 2016-05-02). Później wykonano kolejne takie testy, wielokrotnie modyfikując konstrukcję prototypu.

Rozwój śmigłowca Ka-62 trwa od końca lat 1970. Dotąd zbudowano kilka prototypów. Trudno ocenić, kiedy maszyna trafi do produkcji seryjnej.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.