Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

PAS 2017: Wyniki sprzedaży Airbusa

Lotnictwo cywilne, 23 czerwca 2017

Airbus zdobył podczas Paris Air Show zamówienia na 326 dużych samolotów komunikacyjnych, warte prawie 40 mld USD.

Najlepiej w trakcie Paris Air Show sprzedawały się samoloty wąskokadłubowe Airbusa, w tym A321neo, prezentowany podczas pokazów w locie / Zdjęcie: Bartosz Głowacki

Koncern z Tuluzy podpisał podczas paryskiej imprezy umowy dotyczące zakupu 158 dużych samolotów komunikacyjnych i porozumienia w sprawie nabycia kolejnych 188 samolotów. Łączna wartość transakcji zawartych przez Airbusa, dotyczących 346 samolotów, wyniosła 39,7 mld USD, czyli nieco ponad połowę sumy, jaką na Le Bourget zarobił Boeing (w kwocie tej nie uwzględniono porozumienia z Tibet Financial Leasing, PAS 2017: Plus zamiast neo, 2017-06-19).

Bestsellerem okazały się ponownie samoloty wąskokadłubowe – klienci zamówili 326 samolotów z rodziny A320, za sumę 33,8 mld USD. Linie potwierdziły zakup 146 samolotów za 14,7 mld USD i podpisały porozumienia dotyczące nabycia dalszych 180 samolotów wartych 19,1 mld USD (bez wliczania transakcji z Tibet Financial Leasing). Oprócz tego Airbus sprzedał 12 samolotów szerokokadłubowych za sumę 3,6 mld USD i zdobył zobowiązania do zakupu kolejnych 8, za 2,3 mld USD.

Zamówienia potwierdzone złożyły: AirAsia (14 A320ceo), Wizz Air (10 A321ceo, napędzanych silnikami IAE V2500), Ethiopian Airlines (10 A350-900), Delta Air Lines (10 A321ceo), Air Lease Corporation (12 A321neo), GE Capital Aviation Services (100 A320neo, napędzanych silnikami CFM LEAP-1A) i Hi Fly (2 A330-200).

Natomiast porozumienia w sprawie nabycia samolotów produkowanych przez Airbusa zostały zawarte z: Tibet Financial Leasing (20 A321neo), Iran Airtour Airlines (45 samolotów rodziny A320neo), Zagros Airlines (20 A320neo i 8 A330neo), Viva Air (35 A320neo i 15 A320ceo) i CDB Aviation Lease Finance (30 A320neo i 15 A321neo).

Oprócz tego Stellwagen, leasingodawca należący do Acasta Enterprises Inc., podpisał wiążące zamówienie na 12 samolotów transportowych C295. Jest to pierwsza transakcja, jaką Airbus Defence and Space zawarł z przedsiębiorstwem leasingowym. Umowa, która obejmuje opcje na 12 kolejnych samolotów, pozwoli Stellwagen spełnić potrzeby odbiorców cywilnych, zajmujących się pomocą humanitarną, transportem towarów w trudnych warunkach i agencji rządowych, np. służb ratowniczych.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.