Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat EASA dla Trenta XWB-97

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 01 września 2017

31 sierpnia Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) wydała Certyfikat Typu dla silnika Rolls-Royce Trent XWB-97. Ma on stanowić wyłączny napęd Airbusa A350-1000, który wejdzie do eksploatacji przed końcem br.

Montaż silnika Trent XWB-97 w zakładach w Derby / Zdjęcie: Rolls-Royce

Dotychczas Roll-Royce sprzedał ponad 1600 silników Trent XWB-97, zamówionych przez ponad 40 klientów z całego świata.

Rozwijający ciąg 430 kN Trent XWB-97 to największy ze wszystkich silników, jakie dotychczas używane były do napędu Airbusów (A350-1000 w klimacie gorącym, 2017-07-11). Eksploatowane obecnie A350-900 napędzane są silnikami Trent WXB-84, rozwijającymi ciąg 375 kN.

Andrew Gwynne, główny inżynier projektu Trent XWB, powiedział: Jesteśmy bardzo dumni z sukcesu programu Trent XWB i oczekujemy na jego wprowadzenie do użytku jeszcze w tym roku. Współpracowaliśmy ściśle z zespołami Airbusa i EASA w celu uzyskania tej certyfikacji. Dziękuję im za wsparcie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.