Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne silniki MTU dla SZ RP

Przemysł zbrojeniowy, Wojska lądowe, 21 września 2017

Rolls-Royce ma dostarczyć łącznie 500 silników MTU serii 106 polskiemu producentowi pojazdów, przedsiębiorstwu Jelcz. Silniki typu 6R 106 TD21 zostaną użyte do napędu średnich samochodów ciężarowych wysokiej mobilności w terenie Jelcz 442.32 z napędem 4x4 przeznaczonych dla Sił Zbrojnych RP. Pierwsze silniki mają zostać dostarczone polskiemu przedsiębiorstwu jeszcze w br.

Silniki MTU 6R 106 TD21 posłużą do napędu ciężarówek Jelcz 442.32, używanych przez Wojsko Polskie / Zdjęcie: MTU

Wysokoprężny, rzędowy, 6-cylindrowy silnik MTU 6R 106 TD21 ma moc 326 KM (240 kW) z turbodoładowaniem. Jak podaje producent, charakteryzuje się niezawodnością i łatwością utrzymania, a także odpornością na działanie impulsu elektromagnetycznego. MTU dostarczyło dotychczas 900 silników serii 106 dla pojazdów marki Jelcz, które są obecnie używane przez Wojsko Polskie (Jelcz dostarczy ciężarówki dla WOT, 2017-05-17).

Knut Müller, Szef Pionu Morskiego i Relacji Rządowych MTU, powiedział: Cieszymy się, że udało nam się znowu przekonać Jelcza do zalet silników MTU. Fakt, że teraz łączne zamówienie Jelcza obejmuje 1400 naszych silników, jest pozytywnym dowodem na dobrą, bliską współpracę pomiędzy naszymi przedsiębiorstwami.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.