Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Emirates na Expo 2020

Lotnictwo cywilne, 11 listopada 2017

Linie Emirates zaprezentowały pierwszy samolot ozdobiony nową kalkomanią z okazji wystawy światowej Expo 2020 w Dubaju. Naniesiono ją w hangarze Emirates Engineering na samolot Boeing 777-300ER o znakach rejestracyjnych A6-EPK. Grafika nawiązuje do logo Expo 2020, inspirowanego starożytnym złotym pierścieniem, który znaleziono w Dubaju i symbolizuje poparcie Emirates dla wizji wystawy. Emirates jest oficjalną linią lotniczą wystawy Expo 2020. 

Kalkomania zajmuje ponad 40% powierzchni kadłuba Boeinga 777 – ma przeszło 37,8 m długości i 12 m szerokości / Zdjęcie: Emirates

Przewoźnik przygotuje trzy różne grafiki nawiązujące do różnych motywów przewodnich Expo 2020 – możliwości, mobilności i zrównoważonego rozwoju. Motywem przewodnim pierwszej kalkomanii jest mobilność, która wiąże się także z rolą Emirates jako linii łączącej ludzi i miejsca w ramach siatki obejmującej ponad 150 kierunków w 84 krajach, która wiedzie przez port macierzysty przewoźnika w Dubaju. Wystawa Expo 2020 w Dubaju również będzie odbywać się pod hasłem łączenia umysłów i tworzenia przyszłości.

Wystawa Expo 2020 w Dubaju będzie ważną platformą ułatwiającą międzynarodową wymianę idei i współpracę w ramach różnych branż oraz dziedzin. Linie Emirates szykują się na tę historyczną chwilę i promują wizję łączenia umysłów i tworzenia przyszłości w formie nowych okolicznościowych kalkomanii, które pojawią się na naszych samolotach – stwierdził Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates.

Bardzo podoba nam się sposób, w jaki linie Emirates promują wystawę Expo. Planujemy zorganizować pierwszą wystawę światową, na którą większość naszych gości przyjedzie z zagranicy. Prezentując nasze logo na całym świecie na kadłubach swoich samolotów, przewoźnik pełni ważną rolę w promowaniu tego celu – dodała Jej Ekscelencja Reem Al Hashimy, minister stanu ds. współpracy międzynarodowej i dyrektor generalna Biura Expo 2020 w Dubaju.

Linie Emirates ozdobią okolicznościową kalkomanią łącznie 40 samolotów, zarówno Airbusów A380, jak i Boeingów 777, w okresie od 2017 do zakończenia Expo 2020 w Dubaju. Ponadto wszystkie samoloty Emirates będą nosiły nową grafikę Expo 2020.

Kalkomania naniesiona w Emirates Aircraft Appearance Centre należy do największych, jakie kiedykolwiek umieszczono na Boeingu 777 Emirates. W dodatku po raz pierwszy ozdobiono nią także grzbiet samolotu. Kalkomania zajmuje ponad 40% powierzchni kadłuba samolotu – ma przeszło 37,8 m długości i 12 m szerokości. Zaprojektował, wydrukował i naniósł ją wewnętrzny zespół grafików Emirates. Aby ukończyć zadanie, 6 pracowników potrzebowało ponad 84 h. 

W przeszłości Emirates Aircraft Appearance Centre naniósł wiele kalkomanii na samoloty przewoźnika, m.in. grafiki promujące inicjatywę United for Wildlife czy przedstawiające drużyny piłkarskie sponsorowane przez Emirates (Nowa kalkomania Realu Madryt , 2017-03-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.