Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

RAM zamawiają kolejne Dreamlinery

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 27 grudnia 2017

Boeing i Royal Air Maroc (RAM) zawarły dzisiaj porozumienie zakupu 4 Dreamlinerów 787-9 – o wartości 1,1 mld USD (3,88 mld zł) według cen katalogowych – które umożliwią narodowemu przewoźnikowi Maroka rozszerzenie siatki połączeń międzynarodowych. Strony nie ujawniły, jakimi silnikami będą napędzane samoloty, ani też kiedy zostaną zrealizowane ich dostawy.

Po realizacji najnowszego kontraktu Royal Air Maroc będą dysponowały 9 Dreamlinerami – pięcioma 787-8 (na rysunku) i czterema 787-9 / Ilustracja: Boeing

Zamówienie, które zostało wcześniej wymienione jako niezidentyfikowane na stronie Boeinga, obejmuje dwa 787-9 zakupione w grudniu 2016 i dwa samoloty tego typu zakupione w tym miesiącu. Royal Air Maroc eksploatują obecnie pięć Dreamlinerów 787-8, napędzanych silnikami General Electric Genx-1B na trasach międzynarodowych z Casablanki do Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, na Bliski Wschód i do Europy.

Dziś Royal Air Maroc mają bezpośrednie połączenia z 80 międzynarodowymi portami docelowymi. Dzięki naszej wyjątkowej pozycji jako centrum geograficznego i wysokiej jakości usług, dostarczamy klientów z całego świata do ich miejsc docelowych, wykonując ponad 850 lotów miesięcznie do Afryki. Naszą wizją jest stanie się wiodącą linią lotniczą w Afryce pod względem jakości obsługi, jakości samolotów i połączeń – powiedział dyrektor generalny i prezes Royal Air Maroc Abdelhamid Addou.

Dodatkowe 787 zamówione przez Royal Air Maroc to znakomite potwierdzenie ekonomiczności, oszczędności paliwa i niezrównanych doznań pasażerów Dreamlinera. Rozszerzając relacje między naszymi przedsiębiorstwami, które rozpoczęły się prawie 50 lat temu, Boeing z dumą wspiera plany rozwoju Royal Air Maroc w Afryce i dalej łączy Maroko ze światem – dodał Ihssane Mounir, wiceprezes Boeing Commercial Airplanes ds. globalnej sprzedaży i marketingu.

Royal Air Maroc obchodzą w tym roku swoje 60-lecie. Flota towarzystwa liczy 55 samolotów, w tym 6 Boeingów 737-700, jednego 737-300F, 31 737-800, jednego 747-400, cztery 767-300ER i pięć Dreamlinerów 787 oraz 5 ATR 72-600 i 4 Embrarery 190. Przewoźnik oczekuje jeszcze na odbiór jednego Boeinga 767-300CBF (Pierwszy Dreamliner już w Maroku, 2015-01-05).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.