Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cięcie blach pod drugi holownik MW RP

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 19 marca 2018

16 marca w należącej do Grupy Kapitałowej Remontowa Holding stoczni Remontowa Shipbuilding odbyła się uroczystość cięcia blach pod drugi holownik (B 860/2) Marynarki Wojennej RP.
W ubiegłym tygodniu rozpoczęto budowę drugiego holownika dla Marynarki Wojennej RP / Zdjęcie: Remontowa Shipbuilding

Zgodnie z przeznaczeniem holownik będzie pełnić funkcje logistyczne i pomocnicze w porcie oraz podczas akcji bojowych. Dzięki odpowiedniej klasie lodowej będzie przystosowany do eksploatacji w ciężkich warunkach lodowych. Jednostka ma być zdolna do transportu na pokładzie otwartym ładunków drobnicowych o łącznej masie do 4 t.

Uciąg holownika ma być nie mniejszy niż 35 t. Zapas paliwa powinien wystarczyć na siedem dób pracy. Natomiast autonomiczność obliczana jest na pięć dni. Holownik obsługiwany będzie przez dziesięcioosobową załogę zakwaterowaną w siedmiu kabinach. Proces budowy, obejmujący pełne wyposażenie jednostki, zostanie zwieńczony złożonym programem prób.

Marynarka Wojenna RP ma pozyskać sześć nowoczesnych holowników dostarczanych przez Remontową Shipbuilding. Budowa pierwszej jednostki rozpoczęła się jesienią ub.r. (Rozpoczęcie budowy holowników dla MW, 2017-11-17). Jej dostawa przewidziana jest na 2019. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.