Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

SCAT odbierają pierwszego Boeinga 737 MAX

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 30 marca 2018

Boeing przekazał liniom SCAT pierwszy samolot 737 MAX 8, noszący znaki rejestracyjne UP-B3720. Uroczysta dostawa odbyła się 28 marca w zakładach w Renton. Przewoźnik z Kazachstanu zamówił 6 MAX-ów, za 674 mln USD, podczas ubiegłorocznego salonu w Dubaju, z prawami zakupu kolejnych 5 samolotów tego typu.

Linie SCAT są pierwszym przewoźnikiem ze Wspólnoty Niepodległych Państw, użytkującym Boeingi 737 MAX / Zdjęcie: Boeing

W ubiegłym roku SCAT świętowały 20-lecie istnienia i jest bardzo symboliczne, że wchodzimy w dorosłość, kupując najnowsze samoloty. Jesteśmy pewni, że pozyskanie Boeingów 737 MAX 8 nie tylko podniesie poziom obsługi klienta w naszych liniach, ale również przyczyni się do rozwoju branży lotniczej w Kazachstanie – powiedział prezes SCAT Władimir Denisow.

Dzisiejszy dzień jest kolejnym ważnym krokiem w długoterminowej współpracy ze SCAT. Z dumą wspieramy ich rozwój i oczekujemy, że 737 MAX wzniesie linie na nowy poziom – dodał Marty Bentrott, wiceprezes Boeinga ds. sprzedaży.

Założone w 1997 linie SCAT, których hubem jest port lotniczy Szymkent, są jednym z wiodących przewoźników Kazachstanu. Siatka połączeń SCAT obejmuje lotniska w krajach Wspólnoty Niepodległych Państw i Azji Środkowej. Flota towarzystwa obejmuje 3 Boeingi 737-300, 3 Boeingi 737-500, jednego Boeinga 737-700, 4 Boeingi 757-200, jednego Boeinga 767-300ER oraz 3 Bombardiery CRJ200ER i 3 CRJ200LR (Boeing 767-300ER dla Sunday Airlines , 2014-07-10).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.