Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Germania wybiera A320neo

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 25 maja 2018

Grupa Germania podejmuje działania techniczne i operacyjne w ramach przygotowań do odbioru 25 nowych samolotów wąskokadłubowych A320neo, które dołączą do floty towarzystwa od stycznia 2020. Na konferencji prasowej, zorganizowanej 23 maja w zakładach Airbusa w Hamburgu-Finkenwerder, prezes Germanii Karsten Balke mówił o inwestycjach w nowe samoloty i o standaryzacji floty, będącej najszerzej zakrojonym programem modernizacji w historii linii.

Karsten Balke, prezes linii Germania i Olaf Lawrenz, starszy wiceprezes ds. produkcji A320 FAL podczas rozmowy na terenie zakładów Airbusa w Hamburgu-Finkenwerder / Zdjęcie: Airbus

Prezes  Balke zakłada, że wprowadzenie do eksploatacji A320neo da na 15-% zmniejszenie zużycia paliwa w przeliczeniu na pasażera, co również oznacza spadek emisji CO2. Oszczędności związane z kosztami obsługi technicznej i eksploatacją nowych samolotów, a także z unifikacją floty, Karsten Balke szacuje się na ponad 5%. Ponadto udoskonalenia techniczne wprowadzone w A320neo mają zapewnić zmniejszenie poziomu emitowanego hałasu o prawie połowę, w porównaniu z poprzednimi wartościami, a  także 50-% spadek emisji NOx. Po zakończeniu   eksploatacji 85% komponentów A320neo może być odzyskanych dzięki recyklingowi.

Linia już rozpoczęła przygotowania do pozyskania A320neo szkoląc więcej pilotów, zakupując niezbędne narzędzia specjalne i części zamienne, rekrutując dodatkowy personel, organizując szkolenia i uzyskując niezbędne zezwolenia  niemieckiego Luftfahrt-Bundesamtu (Federalnego Urzędu Lotnictwa).

Germania to prywatna niemiecka linia lotnicza, która powstała ponad 30 lat temu. Obecnie przewozi ponad 3 mln pasażerów rocznie i oferuje połączenia z 20 lotnisk w Europie do ponad 55 miejsc na Starym Kontynencie, w Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Na przekór trendowi w branży, Germania nadal oferuje bezpłatne przekąski, napoje bezalkoholowe, czasopisma i przewóz minimum 20 kg bezpłatnego bagażu. Do lata 2018 flota Germanii będzie liczyć 36 samolotów (wraz z Bulgarian Eagle i szwajcarską Germania Flug AG, Jubileusz Germanii, 2016-02-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.