Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe malowanie MS-21

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 13 lipca 2018

Drugi prototyp samolotu pasażerskiego MS-21-300, przeznaczony do prób w locie, na który naniesiono nowy schemat malowania, wykonał lot 11 lipca, w zakładach w Irkucku.  Lot trwał 3 h 7 min.

Drugi przedseryjny MS-21-300 w nowym malowaniu / Zdjęcie: Irkut

Celem lotu było przetestowaniu instalacji pokładowych samolotu i określenie poprawek aerodynamicznych przyrządów pilotażowych. Samolot osiągnął wysokość 9000 m, a wszystkie urządzenia działały prawidłowo.

Jak podaje producent, kadłub drugiego przedseryjnego MS-21-300 został pomalowany na biało, aby pokazać wysoką jakość wykonania pokrycie i dokładność połączenia sekcji kadłuba.

Produkcja zespołów płatowca i jego montaż odbywają się na nowej zautomatyzowanej linii. Laserowe systemy pomiarowe i sterowane komputerowo przyrządy montażowe zapewniają zminimalizowanie błędów podczas montażu płatowca.

Próby w locie drugiego MS-21-300 rozpoczęto 12 maja br.(Drugi MS-21 oblatany, 2018-05-12).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.