Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A350-900ULR w barwach Singapore Airlines

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 30 lipca 2018

Airbus zaprezentował pierwszy samolot komunikacyjny A350-900 Ultra Long Range przeznaczony dla Singapore Airlines, noszący znaki rejestracyjne 9V-SGA (nr ser. MSN220). Zostanie on poddany dalszym testom, zanim zostanie dostarczony użytkownikowi we wrześniu tego roku.

Singapurskie towarzystwo będzie używać A350-900ULR do obsługi połączeń między Singapurem i USA / Zdjęcie: Airbus

Singapore Airlines zakupiły 67 A350-900, w tym 7 wersji Ultra Long Range. Narodowy przewoźnik Singapuru odebrał już 21 A350-900. Singapurskie towarzystwo będzie używać A350-900ULR do obsługi połączeń między Singapurem i USA. W październiku rozpocznie loty na trasie Singapur-Newark, a w listopadzie rejsy z Singapuru do Los Angeles. Następnie singapurskie A350-900ULR zostaną skierowane na połączenia do San Francisco (Loty Singapur-Nowy Jork już w październiku, 2018-06-04).

A350 Ultra Long Range, przy maksymalnej masie startowej wynoszącej 280 t, ma być zdolny do wykonywania lotów o długotrwałości ponad 20 h. zabudowanie zmodyfikowanej instalacji paliwowej pozwala na pomieszczenie w zbiornikach 24 tys. l więcej w porównaniu z klasycznym A350-900, co zwiększa jego zasięg do 17 964 km.

Wprowadzono także zmiany konfiguracji aerodynamicznej (m.in. skręcenie aerodynamiczne skrzydła, wydłużone winglety i przekonstruowaną górną owiewkę skrzydło-kadłub). Producent zakłada, że dzięki temu zużycie paliwa przez A350 ULR zmniejszy się o ok. 1%.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra