Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Starlux finalizują zakup A350

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 19 marca 2019

Tajwańskie linie lotnicze Starlux sfinalizowały zakup 17 samolotów szerokokadłubowych Airbusa: 12 A350-1000 i 5 A350-900. Porozumienie w tej sprawie zostało zawarte podczas ubiegłorocznej wystawy w Farnborough (FIA 2018: Airbus na drugim miejscu , 2018-07-20).

Wizualizacja A350-1000 i A350-900 w barwach Starlux Airlines / Ilustracja: Airbus 

Bardzo cieszymy się, że możemy podpisać dziś oficjalną umowę zakupu samolotów szerokokadłubowych Airbusa. Kluczowymi czynnikami naszej decyzji o wyborze A350 były: daleki zasięg, znacznie niższe koszty operacyjne i wysoki komfort zapewniany pasażerom – stwierdził założyciel i prezes Starlux K.W. Chang.

K.W. Chang i Starlux udowodniły, że kiedy zaczynasz od zera, nie musisz iść na żadne kompromisy. Każdy A350-1000 Starlux będzie miał masę startową o 45 ton mniejszą i zasięg większy o ponad 1000 mil morskich niż jego konkurent, co umożliwi Starlux wykonywanie lotów non-stop do portów na Wschodnim Wybrzeżu USA – dodał dyrektor Airbusa ds. handlowych Christian Scherer.

Przewoźnik z Tajwanu planuje skierować A350 do obsługi połączeń dalekiego zasięgu z Tajpej do Europy i Ameryki Północnej, a także wybranych miejsc docelowych w regionie Azji i Pacyfiku. Portfel jego zamówień obejmuje także 10 A321neo. Starlux Airlines mają rozpocząć regularne loty w styczniu 2020.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.