Przedstawiciele Krauss-Maffei Wegmann poinformowali, że finalizują rozmowy z biurem zamówień wojskowych BWB, co jest niezbędne do rozpoczęcia realizacji kontraktu z Turcją, na dostawy 36 mostów towarzyszących Leguan na podwoziach czołgów Leopard 1.
Większość prac i podzespołów wykona strona turecka, montując zestawy mostowe na przebudowanych czołgach Leopard 1 (kraj ten posiada 337 wozów tego typu). KMW dostarczy jednak technologię i będzie ściśle współpracowała z przyszłym użytkownikiem.
Mosty typu Leguan, o długości 26 m i obsługiwane przez jednego operatora, cieszą się stosunkowo dużą popularnością. Bundeswehra wykorzystuje je na podwoziach Leopardów 1 i 2, podobnie jak wojska lądowe Norwegii, Grecji, Belgii i Finlandii. Są także zabudowywane na innych podwoziach, w tym kołowych MAN-ach (8x8) i fińskich Sisu ETP (10x10; zobacz: Fińska mobilność), a także czołgowych, w tym amerykańskich M1 czy hiszpańskich M47/M60.
5 egz. zabudowały także Zakłady Mechaniczne Bumar-Łabędy na podwoziach PT-91M, w ramach dostaw do Malezji. W ten sposób powstały mosty towarzyszące PMC-Leguan (PMC-91M; zobacz: Kontrakt malezyjski blisko finału).