Konsorcjum AVX Aircraft i L3 Technologies ujawniło projekt Compound Coaxial Helicopter (CCH). To propozycja przyszłego śmigłowca uderzeniowo-rozpoznawczego (Future Attack Reconnaissance Aircraft, FARA) w fazie Competitive Prototype (CP) dla US Army. Śmigłowiec, który ma powstać w wyniku programu FARA, powinien wypełnić lukę po wycofanych w 2014 OH-58D Kiowa Warrior i zmienić w służbie połowę obecnie używanych uderzeniowych AH-64 Apache, czasowo je zastępujących w wykonywaniu zadań rozpoznawczych.
US Army oczekuje na oferty FARA-CP do końca czerwca 2019. W następnym roku dwie z nich mają zostać wybrane do kolejnego etapu programu. Termin oblotu prototypów zaplanowano na listopad 2022, po czym mają być one testowane i porównywane.
CCH został zaprojektowany w układzie dwóch współosiowych wirników głównych i dwóch wirników po bokach tylnej części kadłuba, wytwarzających ciąg do przodu i do tyłu. Łopaty wirnika głównego i pomocnicze skrzydła śmigłowca mają być składane, by ułatwić hangarowanie na okrętach DDG US Navy i umożliwić transport w ładowni samolotu C-17 US Air Force. Załoga w kabinie ma zajmować miejsca obok siebie.
Według AVX Aircraft i L3 Technologies, projekt CCH spełnia 100% wymagań stawianych FARA, przekraczając 70% z nich. Oferowany śmigłowiec ma być niedrogi i zdolny do działania w silnie bronionej przestrzeni powietrznej i przez dłuższy czas w zdegradowanym środowisku (Latający samochód dla Pentagonu, 2010-07-14).