Linie Air Greenland postanowiły zakupić jednego Airbusa A330-800neo, aby zastąpić starzejącego się A330-200. Nowy samolot, mieszczący 305 pasażerów, będący obecnie przedmiotem protokołu ustaleń, ma zostać dostarczony w 2021. Będzie to oznaczałó zarazem zmianę dostawcy zespołu napędowego dla przewoźnika, ponieważ jego 22-letni A330 jest napęzdany silnikami Pratt & Whitney PW4000, a A330-800 będzie napędzany silnikami Rolls-Royce Trent 7000.
Air Greenland zamierzają użyć A330-800 do obsługi trasy między Kopenhagą a Nuuk, a także rejsów z nowego lotniska w Ilulissat, które zostaną uruchomione od 2023. Linie łączą Grenlandię z Kopenhagą, a także sezonowo z Keflavik i oferują regularne loty nawet do odległych osad w głębi wyspy.
Flota towarzystwa składa się z 10 samolotów: jednego Airbusa A330-200 , jednego Boeinga 737-700, 7 Bombardierów Dash 8-200, jednego Beechcrafta Super King Aira 200 oraz 19 śmigłowców: pary Sikorsky S-61N, 8 Belli 212 i 9 Airbusów (Eurocopterów) AS350B3. Niedawno przewoźnik odebrał pierwszy z dwóch śmigłowców Airbus H225, przeznaczony do zadań poszukiwawczych i ratowniczych (Air Greenland wybiera H225 , 2019-10-04).