Na poligonie Yuma testowany jest bwp Bradley z nowym, hydropneumatycznym zawieszeniem produkcji Horstmanna. Jest to jeden z elementów planowanej modernizacji użytkowanych przez US Army pojazdów (Więcej zmodernizowanych Bradleyów, 2019-10-11).
Dzięki zastosowaniu zawieszenia hydropneumatycznego pojazd ma lepsze charakterystyki jezdne w trudnym terenie. Zawieszenie to zwiększa stabilność pojazdu, a także pozwala na regulowanie prześwitu w zależności od terenu (na zdjęciu pojazd z maksymalnym prześwitem).
Do zalet zawieszenia hydropneumatycznego, względem starszego zawieszenia opartego na drążkach skrętnych, należy również oszczędność miejsca w kadłubie. Elementy nowego zawieszenia znajdują się na zewnątrz kadłuba. Ponadto jego naprawa i wymiana są prostsze.
Przewiduje się, że zawieszenie będzie testowane również w Abramsach. Przed laty proponowano już tego typu modernizację, jednak bezskutecznie. Abramsy wciąż mają zawieszenie na drążkach skrętnych (Trwają testy najnowszego Abramsa, 2019-11-13).