Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

CBP zamawia kolejne King Airy

Służby państwowe, Przemysł lotniczy, 25 maja 2020

Koncern Textron Aviation otrzymał od Air and Marine Operations (AMO, zarządu operacji lotniczych i morskich) U.S. Customs and Border Protection (amerykańskiego Urzędu Celnego i Ochrony Granic) zamówienie na dwa dodatkowe samoloty turbośmigłowe Beechcraft King Air 350CER. Po przeprowadzeniu prac modyfikacyjnych przez Sierra Nevada Corporation, dołączą one do floty 23 Kingów Air 350 używanych przez CBP do zadań porządku publicznego (Heli-Expo 2020: H125 dla CBP, 2020-01-29).

Samoloty King Air 350CER używane są przez CBP do wykrywania i zwalczania aktów terroryzmu, a także zapobiegania nielegalnej migracji i przemytowi narkotyków i kontrabandy na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki / Zdjęcie: CBP

King Airy 350CER zostaną wyposażone w różnorodne czujniki pasywne i aktywne, urządzenia do gromadzenia danych i łączności satelitarnej, które posłużą do operacji przechwytywania obiektów na lądzie, w powietrzu i na morzu. Załoga samolotu składa się z 2 pilotów i 2  operatorów wyposażenia. Maksymalna długotrwałość lotu to 6 h.

Napęd King Aira 350CER stanową dwa silniki turbośmigłowe Pratt & Whitney Canada PT6A-60A lub PT6A-67A, poruszające czterołopatowe śmigła Hartzell. Wyposażenie kabiny załogi to cyfrowa awionika Collins Aerospace Pro Line Fusion ze wskaźnikami dotykowymi.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.