Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Emirates przebudowują Boeingi 777

Lotnictwo cywilne, 29 czerwca 2020

Linie Emirates wprowadziły dodatkową ładowność w samolotach Boeing 777-300ER, wybudowując fotele z kabiny klasy ekonomicznej. Takie rozwiązanie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na szybkie, niezawodne i wydajne przewozy podstawowych towarów jak środki ochrony osobistej, lekarstwa, sprzęt medyczny, żywność, maszyny i inne potrzebne artykuły.

Emirates zmodyfikują 10 Boeingów 777-300ER,przystosowując je do przewozu dodatkowego ładunku w kabinie pasażerskiej / Zdjęcia: Emirates

Dzięki zmodyfikowanym Boeingom 777-300ER Emirates SkyCargo, linie lotnicze cargo należące do Emirates, mogą transportować do 17 t lub do 132 m3 ładunku więcej podczas jednego lotu. Oprócz tego pod kabiną pasażerską mogą przewozić 40-50 t ładunku. Przekształcone samoloty będą obsługiwać trasy na kluczowych rynkach produkcyjnych i konsumenckich, gdzie Emirates SkyCargo dostrzegą największe zapotrzebowanie na przepływ towarów pierwszej potrzeby.

Od początku pandemii SARS-CoV-2 Emirates SkyCargo podchodziły bardzo odpowiedzialnie do łączenia ludzi i biznesu na całym świecie przewożąc potrzebne towary. Cały czas intensywnie pracujemy, żeby odbudować siatkę 85 kierunków, a następnie dostosować ładowność do wymagań naszych klientów, włączając w to przewozy ładunku pod pokładem, w schowkach bagażowych i w miejscu siedzeń samolotu pasażerskiego. Obecnie z przekształconymi kabinami klas ekonomicznych Boeingów 777-300ER możemy przetransportować więcej towarów w trakcie jednego lotu. Dzięki temu jeszcze więcej ładunków może szybko dotrzeć do miejsca przeznaczenia – powiedział Nabil Sultan, starszy wiceprezes Emirates Cargo.

Proces przekształcania klasy ekonomicznej 10 samolotów Emirates Boeing 777-300ER jest przeprowadzany w zakładach Emirates Engineering w Dubaju. Modyfikacja każdego samolotu wymaga około 640 h pracy. Z jednego samolotu usuwanych jest 305 foteli pasażerskich, mocowane są też urządzenia odpowiedzialne za bezpieczeństwo i przeprowadzane są testy nośności. 7 samolotów zostało już przekształconych, a kolejne 3 będą gotowe do lotów do połowy lipca.

Konwersja samolotów pasażerskich w małe frachtowce jest znakiem czasów. Nasz zespół pracuje w duchu innowacyjności, szybko dostosowując się to potrzeb zmieniającego się otoczenia biznesowego. Podjęliśmy podwójne wyzwanie związane z nowymi procedurami bezpieczeństwa i jesteśmy niezwykle dumni z naszych osiągnięć – dodał Ahmed Safa, Divisional Senior Vice President Emirates Engineering.

Do końca projektu zespół Emirates Engeenering wybuduje 3050 foteli, które będą odpowiednio zabezpieczone i przechowywane do czasu, kiedy będą potrzebne do obsługi pasażerów. Po ponownym zabudowaniu fotele zostaną przetestowane pod względem bezpieczeństwa i komfortu.

W przyszyłym miesiącu Emirates wznawiają regularne loty pasażerskie do kolejnych miast – Kairu i Tunisu (od 1 lipca), Chartumu (od 3 lipca), Ammanu (od 5 lipca), Osaki (od 7 lipca), Narity (od 8 lipca) oraz do Aten, Glasgow, Larnaki i Rzymu (od 15 lipca) i Male (od 16 lipca, A380 Emirates wznawiają loty, 2020-06-26).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.