Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy ulepszony Phenom 300E

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 01 lipca 2020

Kancelaria Dunham & Jones, Attorneys at Law, P.C. odebrała pierwszy ulepszony odrzutowiec klasy biznes Phenom 300E. Uroczystość przekazania odbyła się w ubiegłym tygodniu w centrum obsługi klienta Embraera w Melbourne na Florydzie. Kancelaria jest również właścicielem innego samolotu brazylijskiego koncernu – Phenoma 100EV.

Pierwszy ulepszony Phenom 300E trafił do amerykańskiej kancelarii Dunham & Jones / Zdjęcie: Embraer

Nowy Phenom 300E został wyposażony w ulepszoną awionikę Prodigy Touch Flight, obejmującą m. in. system ostrzegania o wyjechaniu poza drogę startową, układ ostrzegania o uskoku wiatru (ROAAS) i tryb awaryjnego zniżania. Pasażerowie mają do dyspozycji łączność 4G za pośrednictwem Gogo AVANCE L5.

Napędzany dwoma silnikami Pratt & Whitney Canada PW535E1 ulepszony Phenom 300E może rozwinąć prędkość przelotową 858 km/h i ma zasięg 3723 km (z rezerwą NBAA IFR i 5 pasażerami). Jego maksymalny ładunek płatny to 1996 kg. Długość startu wynosi 978 m, a długość lądowania – 674 m.

Samoloty rodziny Phenom 300 są eksploatowane w ponad 30 krajach i wylatały już ponad milion godzin. Od wprowadzenia ich na rynek w grudniu 2009 Embraer dostarczył ponad 540 Phenomów 300 (Trzy certyfikaty ulepszonego Phenoma 300E, 2020-03-30).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra