Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Niezwykły Duet

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 10 listopada 2020

Spółki Embraer i Porsche ogłosiły wprowadzenie na rynek limitowanej edycji zestawu o nazwie Duet, obejmującego odrzutowiec klasy biznes Phenom 300E i samochód 911 Turbo S, a także ekskluzywny zegarek Porsche Design 1919 Globetimer, którego cyferblat ma wygląd analogiczny do tablic przyrządów w/w modeli i trzy walizki podróżne.

Zestawy Duet mają być dostępne na rynku od 2021, w cenie 10,9 mln USD. Obydwie spółki zamierzają wyprodukować zaledwie po 10 egz. wchodzących w ich skład samolotów i samochodów / Zdjęcia: Embraer

Duet to ekskluzywny pakiet opracowany w ramach wyjątkowej współpracy projektowej z Porsche. Ta kombinacja będzie dostępna tylko poprzez jednorazowe połączenie. W duchu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta, łączymy dwie najbardziej znane marki w przemyśle lotniczym i motoryzacyjnym – powiedział Michael Amalfitano, prezes i dyrektor generalny Embraer Executive Jets.

Porsche i Embraer mają wiele wspólnych wartości. W ramach naszej współpracy wykorzystaliśmy know-how obydwu marek do wspólnej pracy nad wyjątkową parą, która jest równie atrakcyjna dla specjalnej grupy klientów - właścicieli samolotów odrzutowych i samochodów sportowych – dodał Alexander Fabig, wiceprezes Porsche ds. indywidualizacji i klasyki.

Obydwa przedsiębiorstwa zaprojektowały również wspólne logo, jest wytłoczone na zagłówkach foteli samochodu i samolotu, a także na tapicerce w kabinie samolotu, osłonach głośników i w pobliżu głównych drzwi. Wykończenie foteli pasażerskich Phenoma 300E było wzorowane na fotelach 911 Turbo S, kierownica samochodu ma kolorystykę analogiczną do sterownicy samolotu, a stoper przypomina sztuczny horyzont. Listwy progowe samochodu mają napis No Step (ang. nie stawać), jak na niektórych elementach samolotu. Aby jeszcze bardziej wzmocnić symbiotyczne połączenie obydwu modeli, znaki rejestracyjne samolotu będą naniesione na spojlerze samochodu i jego kluczyku.

Embraer i Porsche zamierzają wyprodukować zaledwie 10 Duetów. Mają być one dostępne na rynku od 2021, w cenie 10,9 mln USD (Pierwszy ulepszony Phenom 300E , 2020-07-01).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.