Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne Embraery E2 dla Congo Airways

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 13 stycznia 2021

Zaledwie sześć miesięcy po pierwszym zamówieniu samolotów komunikacji regionalnej Embraer 190-E2, linie Congo Airways zdecydowały się na zakup dwóch kolejnych samolotów tej rodziny – tym razem E195-E2. Transakcja dotycząca 4 samolotów ma łączną wartość 272 mln USD według aktualnych cen katalogowych.

Przeznaczone dla Congo Airways Embraery 195-E2 będą przystosowane do przewozu 12 w klasie biznes i 108 podróżnych w klasie ekonomicznej. Producent przewiduje, że ich dostawy rozpoczną się w 2022 / Ilustracja: Embraer

Desire Bantu, dyrektor generalny Congo Airways, powiedział: Widzimy kryzys, przed którym wszyscy stoimy i szansę na naszym rynku, aby Congo Airways wyrosły na silniejsze linie – dlatego nie czekamy ze złożeniem kolejnego zamówienia. Nowe odrzutowce pozwolą nam zwiększyć naszą regionalną siatkę połączeń pasażerskich i towarowych do miejsc takich jak Kapsztad, Johannesburg i Abidżan. Przygotowując się na przyszły sukces, będziemy mieć najbardziej wydajne samoloty o odpowiednich gabarytach, aby służyć naszym klientom po powrocie na rynek.

Afryka zbyt długo była postrzegana jako rynek głównie nielicznych częstotliwości i długich, rzadko uczęszczanych tras. Rodzina samolotów E2 jest idealnie przystosowana do obsługiwania tras […], wcześniej obsługiwanych przez samoloty wąskokadłubowe, przy jednoczesnym zachowaniu częstotliwości i dostosowaniu przepustowości do nowych poziomów. […] Congo Airways skorzystają [także] na elastyczności zapewnianej przez jednolite wyposażenie kabiny załogi w rodzinie E2 – podkreślił Cesar Pereira, wiceprezes Embraer Commercial Aviation na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (Congo Airways wybierają E190-E2, 2020-05-26).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.