Irlandzkie towarzystwo Ryanair ogłosiło uruchomienie nowego panelu doradczego dla pasażerów. Ryanair zaprasza podróżnych z całej Europy do przekazywania opinii oraz rekomendacji, które pomogą w dalszym doskonaleniu usług.
W ramach pierwszego spotkania panelu doradczego klientów już tej jesieni, wybrani kandydaci zostaną zaproszeni do biura Ryanair w Dublinie, aby wziąć udział w spotkaniu dotyczącym obsługi klienta, aby pomóc liniom ulepszyć swoje usługi. Aplikanci mogą spodziewać się zaproszeń na przyszłe spotkania w ramach panelu doradczego dla klientów w głównych miastach europejskich jak Madryt, Rzym, Berlin, Warszawa i innych.
Zalecenia z panelu nadadzą kształt programowi naprawczemu Ryanaira w 2022, podkreślając zobowiązanie przewoźnika do zapewniania najtańszych lotów, punktualności oraz doskonałej obsługi klienta (Z Ryanairem do Sztokholmu , 2021-05-07).
Nowy panel doradczy Ryanair jest jedną z kilku inicjatyw w zakresie obsługi klienta, które zostaną wprowadzone w bieżącym roku. Zgłoszenia przyjmowane będą do 31 maja poprzez stronę internetową www.ryanair.com, a wybrani kandydaci zostaną powiadomieni przed 14 czerwca. Koszty przelotów oraz zakwaterowania w hotelu dla członków panelu (wraz z osobą towarzyszącą) zostaną pokryte przez Ryanair, a członkowie panelu będą mieli okazję zwiedzić Dublin podczas swojej trzydniowej wyprawy (2 noclegi).
Dyrektor ds. Marketingu Ryanaira, Dara Brady, powiedział: Cieszymy się, że możemy ogłosić nasz pierwszy w historii panel doradczy dla klientów, aby umożliwić pasażerom pomoc w ulepszaniu obsługi. Chociaż Ryanair pozostaje nie do pobicia pod względem tanich lotów, wyboru i punktualności, jesteśmy zdeterminowani, aby słuchać naszych klientów i ulepszać nasze usługi przewożąc już wkrótce 200 mln pasażerów rocznie.