Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A380 Air France

Lotnictwo cywilne, 02 listopada 2009

W czasie piątkowej ceremonii w zakładach Airbusa w Hamburgu, przedstawiciele holdingu Air France KLM odebrali pierwszy z 12 zamówionych samolotów A380. 20 listopada odbędzie on inauguracyjny lot do Nowego Jorku.

A380 jest 20. samolotem tego typu, wyprodukowanym przez Airbusa. Do tej pory 10 egz. odebrały Singapore Airlines, 5 Emirates i 4 Qantas / Zdjęcie: Airbus

W czasie uroczystości dyrektor generalny Air France KLM, Pierre-Henri Gourgeon powiedział, że odebrany A380 pozwoli tylko w przyszłym roku zaoszczędzić od 12 do 15 mln Euro, głównie dzięki lepszemu stosunkowi udźwigu do zużycia paliwa, niż w wykorzystywanych obecnie samolotach.

Pierwszy lot giganta odbędzie się 20 listopada, inaugurując połączenie Paryż-Nowy Jork (zobacz: A380 - plany Air France). Będzie to jednocześnie pierwsza linia, między Europą a USA, obsługiwana przez A380.

Air France jest największym, europejskich użytkownikiem samolotów Airbusa. Na ok. 250 wykorzystywanych maszyn, aż 183 zostało wyprodukowanych przez europejski koncern (149 samoloty rodziny A320 i 34 egz. A330/340). Francuski przewoźnik zamówił 12 A380: 10 w 2001 i dodatkowe 2 w 2007. Airbus do tej pory zebrał zamówienia na 200 samolotów tego typu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.