W Paryżu na wystawie Eurosatory 2022 BAE Systems wystawiło gąsienicowy transporter przegubowy BvS10 Beowulf. Jest to związane z rosnącym zainteresowaniem wielu państw rejonem Arktyki, na którym szczególnie użyteczne są tego typu wozy.
Obecnie pojazdy tego typu są odbierane przez Szwecję, która zamówiła 127 dodatkowych BvS10. Szwecja przewodzi jednocześnie międzynarodowej inicjatywie dotyczącej zakupu opancerzonych transporterów przegubowych, obejmującej Niemcy i Wielką Brytanię. BAE Systems spodziewa się, że zapowiedź umowy ramowej nastąpi jeszcze w tym miesiącu, a do końca roku podpisana zostanie umowa na pierwszą partię ok. 500 pojazdów. Wcześniej w inicjatywie brała udział również Holandia, która zmieniła jednak wymagania i zamierza kupić nieopancerzony wariant Beowulfa (Szwecja zamawia więcej BvS10, 2021-05-04).
BvS10 jest oferowany również w programie US Army w programie Cold Weather All-Terrain Vehicle (CATV). Amerykanie zamierzają zastąpić starsze Bv206 nowym pojazdem. Zainteresowanie wozem mają też wyrażać liczne państwa w Azji (Oshkosh dostarczy prototypy CATV, 2021-04-13).
W porównaniu do starszej wersji prezentowany w Paryżu BvS10 Mk II ma zwiększoną dopuszczalną masę całkowitą przekraczającą 15000 kg a jego ładowność to 6 t. Mimo to udało się utrzymać poziom zapewnianej ochrony. Wóz wyposażono w gumowe gąsienice produkcji Soucy.